2016. feb 02.

Aki nem játszik, az nem is nyer. Most mosolyogsz, pedig ez lehetne az életfilozófiád

írta: Dobozon Kívül
Aki nem játszik, az nem is nyer. Most mosolyogsz, pedig ez lehetne az életfilozófiád

Hányszor kezdtél már úgy mondatot, hogy egyszer majd elkezded? Aztán soha nem kezded el...

Egyszer majd elmegyek egy kalandos utazásra Tibetbe. Egyszer elhívom randira azt a lányt, akivel már hónapok óta nézzük egymást a buszon. Egyszer azt mondom a főnökömnek, hogy nem tűröm tovább ezt a bánásmódon, és felmondok.

Nézd meg ezt a videót, mert lehet, ez fog észhez téríteni:

 

Aki nem játszik, az nem is nyer. Tudom a lottós reklámok után ez hogy hangzik. De gondolj bele: amit nem próbálsz meg, az biztosan nem fog sikerülni. Az mondják szerencse az, amikor a felkészültség találkozik a lehetőséggel. Még valami kell hozzá: BÁTORSÁG.

Bátorság nélkül nem ér semmit az egész. És a legrosszabb az, ha látod, hogy ott van előtted a helyzet, és hagyod elillanni, miközben tudod magadban, hogy ez bizony igazi lehetőség volt.

Két dolgot tanultam meg az életben, de azt nagyon:

1. Csak akkor fog valami változni, ha én teszek érte. Nem az állam, nem a barátaim, nem a szüleim. Nekem kell odamenni, és elvenni, amit az élet nyújt nekem.

2. Minden lehetőség csak egyszer jön szembe velem. Nem lesz második esély. Sajnos nincs meg az élethez az örökélet kód, ezért mindennel akkor kell élni, amikor szembejön velem.

És persze most azt gondolod, hogy akkor én 110%-on égek, és nem hagyok ki soha semmit. De... néha én is gyenge vagyok. Néha én is - még mindig! - hagyom veszni az előttem lévő lehetőségeket. Ez egy út. Sokat kell tanulni. Már sokkal előrébb vagyok az úton, mint 1 éve, vagy akár 1 hónapja. A fejlődés nem arról szól, hogy egyik napról a másikra fenomén leszel... hanem hogy megteszed az első lépést... aztán a másodikat... aztán...

Gondolkodj azon, milyen életet szeretnél élni. Én már megtettem. Döntöttem. A legjobb döntés volt életemben.

Szólj hozzá

most lottó szlogen életfilozófia élni merj